kursus

Netværksdag for dagtilbud og sfo 2021

Medlemskursus

Involverende netværksdag om forældresamarbejdet i dagtilbud og sfo

Underviser Christina Abildgaard, Marte Meo supervisor og familievejleder, har tilrettelagt en dag med oplæg, refleksion og konkrete øvelser, der giver dig nye værktøjer, lige til at implementere hjemme i dit dagtilbud eller sfo.

Uanset om du er pædagog eller leder, så vil du få fyldt nyt i værktøjskassen, blive inspireret (og måske udfordret) på din egen praksis.

Som deltager må du forvente at deltage aktivt i dagens program, der veksler imellem teori, praksiseksempler, refleksioner og kommunikationsøvelser. Indholdet er hverdagsnært og lige til at tage med hjem og bruge i praksis.

Netværksdagen for hele dagtilbuddet/sfo'en
Netværksdagen er den 5. i rækken, og er efterhånden en tradition, som mange benytter til at tage af sted så mange kolleger som muligt.
Uanset hvor mange du/I kommer, så glæder vi os til at se jer.

Se hele programmet HER.

Kontakt Friskolernes Hus