kursus

Skoleårets planlægning (Mindre øvede)

Medlemskursus

Kom på forkant med næste skoleår!

Med dette kursus kommer du på forkant med planlægningen af blandt andet fagfordeling,
kalender, skoleskema, arbejdsopgaver, arbejdstid m.m. for såvel skolen lærere og skolens pædagogiske personale.

Vi tager udgangspunkt i FRISKOLERNEs nyeste værktøjer til:

• Kalenderen for skoleåret 2021-2022
  • Arbejdstidsplanlægning
  • Opgavefordeling

På kurset veksler vi imellem kursus i brugen af ovennævnte værktøjer og workshops hvor hver enkelt skole arbejder med egne ansattes arbejdstid.

Udover at planlægge arbejdstiden for skolens undervisere, er der som sagt også mulighed for planlægning af arbejdstiden for det pædagogiske personale.
På kurset undervises der også i hvordan arbejdstiden planlægges for en del af et skoleår, samt hvordan planlægningsværktøjet let bruges til at opgøre enten et helt skoleår eller en del af et skoleår.

Vi opfordrer til at der deltager mindst to fra hver skole.

Vær med til tre intense dage, hvor tidligere deltagere især har værdsat "arbejdsroen" og den sparring, du får dels af de øvrige deltagere, dels fra konsulenterne fra Friskolernes Hus.

Undervisere: Tove Dohn og Peter Mondrup – konsulenter i Friskolernes Hus.

OBS:
Kurset vil blive afholdt enten med fysisk fremmøde eller digitalt som webinar.

Hvis det bliver med fysisk fremmøde, vil der være mulighed for overnatning fra dagen før. Det vælges ved tilmelding.
Umiddelbart før kursets afholdelse vil du modtage yderligere information om, hvad du skal forberede og medbringe, samt et detaljeret program.

Om COVID-19 og FRISKOLERNEs kurser.

Har du spørgsmål, så kontakt Friskolernes Hus.

_____
Med forbehold for ændringer.

Kontakt Friskolernes Hus

kursus@friskolerne.dk