kursus

Småt er godt - Naturen lige udenfor jeres dør

Medlemskursus

SMÅT ER GODT
Undersøg smådyr ved hjælp af Mikroforskermetoden i naturen lige udenfor jeres dør.

Sammen med naturvejleder Rikke Dypping skal du denne dag arbejde med en nysgerrig, undersøgende og undrende tilgang til naturens mange spændende smådyr.

Med en science-tilgang ser vi på smådyrenes evner og talenter, og ikke mindst deres kvalitet som fremtidens fødevarer.

Du vil få kendskab og
erfaringer med Mikroforsker-metoden som et værktøj til at arbejde science-orienteret i hverdagen i jeres dagtilbud.

Kursus er henvendt til ansatte i friskolens dagtilbud og er målrettet børn 0-6 år.

Hent programmet her

OBS: Kurset afholdes udendørs, så tag praktisk tøj på afstemt efter vejret.

Pris er inkl. forplejning, som vil være afstemt med forholdene på naturskolen.

Kosthensyn mv. adresseres til kursus@friskolerne.dk

Tilmeldingsfrist 10. april 2023

Kontakt Friskolernes Hus