Bliv arrangør af Politik & Poesi

Et arrangement, der tilføjer den poetiske dimension til den politiske diskussion
Af: Maren Skotte, Friskolernes Hus
Presse & politik
28.06.22

Poesien kan kaste lys over det menneskelige, værdierne, tankerne og tvivlen, der ligger bag politiske beslutninger og holdninger. Selvom politik handler om livet, er det sjældent, vi giver plads til de værdier & følelser, der ligger bag.

Med arrangementerne Politik & Poesi ønsker vi at sætte en anderledes ramme for den politiske samtale, hvor der er mulighed for at dykke ned i det store 'hvorfor' og de erfaringer, følelser og værdier, der former os.

De første 20 tilmeldte arrangører får 2000,- til forplejning af gæster, så de deltagende kan samles om et måltid. Frirummet tilbyder et inspirationshæfte til formatet, en online workshop med Grundtvigsk Forum, løbende sparring og hjælp til markedsføring.

Arrangementet skal afholdes i løbet af november måned.

Læs mere på https://www.frirummet.org/politik-poesi/
Tilmelding & spørgsmål på grith@frirummet.org