BLIV SKARPERE PÅ HVORDAN - OG HVORFOR, I LAVER PRØVEFRI SKOLE HOS JER!

Kom til netværksdag mandag den 19. november 2018, når der for anden gang i år afholdes Netværksdag om prøvefrihed og evaluering.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Pædagogik & skoleliv
26.10.18

Dagen er for dig, der enten arbejder på en karakterfri- og/eller prøvefri skole, eller som er interesseret i prøvefrihed og evaluering; både lærere, skoleledere, bestyrelsesmedlemmer og forældre.

• overvejer din skole at indføre mere evaluering, eller at blive karakter- eller prøvefri?
  • er din skole karakter- eller prøvefri, men du søger mere viden om evalueringspraksisser med børn?
  • er din skole karakter- eller prøvefri - og har måske været det i årtier - men du søger nye redskaber til at kommunikere med bestyrelse, lærerteam, forældre og børn?

Så inviterer vi dig til at trække i arbejdstøjet for, sammen med de øvrige deltagere at arbejde med hvorfor og hvordan I laver prøvefri skole, og hvordan I kommunikerer jeres budskab til både børn, forældre og fx. ungdomsuddannelser.

Med fælles oplæg og emne-baserede workshops er målet, at du går hjem med noget konkret, du kan bruge på din skole.

Dagen arrangeres af <link internal-link>Ressourcenetværk for prøvefrihed og evaluering i samarbejde med Dansk Friskoleforening.

Læs mere, og tilmeld dig på <link internal-link>friskoler.link/netvaerksdagproevefrihedevaluering2018