De frie skolers fællessangsprojekt optager yderligere fem nye friskoler

Fem af vores medlemsskoler er blandt de i alt 63 skoler, der i det kommende kalenderår tager fat på en ny arrangementsrunde i de frie skolers fællessangsprojekt "Syng, Spis og Snak".
Af: Mie Lund Hansen, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer , Administration
07.12.21

De frie skolers fællessangsprojekt Syng, Spis og Snak for 2022 er faldet på plads, og ikke mindre end 63 skoler er med. Projektet er dermed på sit højeste siden starten i 2017.

Yderligere 14 nye skoler er optaget
Ud af de 63 skoler er 14 af dem nye - og fem er medlem hos FRISKOLERNE. Det drejer sig om Broby Friskole, MammenFri, Mejls-Orten-Tinghøj Friskole, Skørbæk-Ejdrup Friskole og Vilsted friskole.

Hold øje med arrangementskalenderen
Når man som skole er med i Syng, Snak og Spis, så har man sagt ja til at lave fire arrangementer i løbet af et år. I 2022 har sangglade danskere dermed mulighed for at deltage i 252 arrangementer fordelt på de i alt 63 frie skoler over hele Danmark.

De nye arrangementer annonceres i starten af 2022 - de offentliggøres i den fælles Syng, spis og snak-kalender på hojskolesangbogen.dk