Ekstra eksemplarer af august-udgaven af Magasinet Friskolen

Ønsker I at bestille ekstra eksemplarer af august-udgaven af Magasinet Friskolen? Deadline for bestilling er tirsdag d. 28. juni kl. 12.00. Husk også at logge på selvbetjeningssystemet og tjek op på jeres abonnenter. Står navne og adresser, som I ønsker det?
Af: Mie Lund Hansen, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Administration , Magasinet Friskolen
31.05.22

Til august udkommer Magasinet Friskolen nr. 34, og som altid er august-udgaven særligt henvendt til alle de nye friskoleforældre og -ansatte, der starter op på vores medlemsskoler.

Hver medlemsskole får primo august tilsendt 20 ekstra magasiner kvit og frit - dvs. udover det faste antal I plejer at modtage. Vi håber, at I vil fordele de ekstra magasiner blandt de nye på jeres skole.

Er 20 ekstra magasiner ikke nok i forhold til jeres behov, så er det som altid muligt at bestille ekstra eksemplarer, hvis I ønsker det. Skulle I ønske at gøre brug af dette tilbud, bedes I sende en mail til birgitte(at)friskolerne.dk med det ønskede antal, senest tirsdag den 28. juni 2022 kl. 12.00. Prisen er 25 kr. pr. eksemplar + forsendelse.

HAR I ABONNENTER PÅ JERES SKOLE?
Som skole kan I selv beslutte, om magasinet skal sendes i en kasse til skolen eller direkte ud i postkasserne til jeres forældre og/eller ansatte. Ved afslutningen af et skoleår kan det være en god idé at logge ind i selvbetjeningssystemet og tjekke op på jeres abonnenter, så I sikrer, at der står de rigtige navne og adresser.

Kontakt birgitte(at)friskolerne.dk ved spørgsmål.