Evaluering af landsmøde 2023

Ligesom antallet af deltagere ved landsmødet, så sætter også besvarelserne på evalueringen rekord. Jeres mange besvarelser er med til at kvalificere planlægningen af landsmødet 2024.
Af: Vibeke Helms, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
10.05.23

Ovenpå landsmødet i forrige weekend har vi gennemført evalueringer både internt og eksternt. I den forbindelse vil vi gerne takke for de mange gode og grundige besvarelser fra alle jer på medlemsskolerne. I skrivende stund er der 272 besvarelser, og det er - ligesom landsmødedeltagelsen - en rekord.

Vi bruger jeres besvarelser til at kvalificere den samlede evaluering. Vi evaluerer også sammen med Comwell, i Friskolernes Hus, med oplægsholdere og i Friskolernes bestyrelse. Målet er at skabe de bedst mulige rammer for et godt landsmøde, med balance mellem det politiske, det fornøjelige og det faglige - også i 2024.

Vi kan se, at der er rigtigt meget, I er glade for og sætter pris på. Det er dejligt, at I vil anbefale andre at deltage. Det er et rigtigt godt tegn. Allerede nu lægger vi os i selen for at forbedre:

• hotelindtjek nede i byen
  • hovedretten lørdag aften
  • programmet efter middagen
  • barpriserne

Særligt de fire områder kan vi se, der skal arbejdes med, og det vil vi gøre.

Hvis du har gode idéer til programmet for 2024, så er du velkommen til at kontakte konsulent i Friskolernes Hus, Vibeke Helms.