Få pladser tilbage på FRISKOLERNEs sekretærkursus den 12.-13. september

Skal du have en af de sidste pladser på FRISKOLERNEs sekretærkursus i september? I år kommer du omkring de nye orlovsregler, nye arbejdstidsregler vedr. lejrskole og beregning af undervisningstillæg samt seneste nyt på GDPR-området. De faglige indlæg er krydret med videndeling, foredrag og samvær med friskolesekretærer fra hele landet.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer
17.06.22

Faglige og aktuelle oplæg målrettet friskolens sekretær
FRISKOLERNEs kursus for friskolesekretærer er skræddersyet dig, der arbejder i administrationen på en friskole.

Hvert år er der nye, aktuelle emner på programmet, som er med til at holde dig opdateret på de mangeartede opgaver, du sidder med på en friskole.
I år handler det blandt andet om de nye arbejdstidsregler, den nye bogføringslov, barselsregler m.m., så uanset om du er ny på en friskole eller har mange års erfaring, så er der også noget for dig.

Kurset er et solidt supplement til de mange andre administrative kurser, som FRISKOLERNE tilbyder vores medlemmer.

Del din viden og få sparring fra andre i samme stilling som dig
Udover det faglige indhold møder du sekretærer og administrative medarbejdere i stillinger, der ligner din egen.
Gennem hele kurset er der masser af lejlighed til at udveksle erfaringer og få gode råd af de mange andre deltagere.

Se hele programmet her, og tilmeld dig via ‘Min side’ på www.friskolerne.dk.
Tilmeldingsfrist er 30. juni

Kom, og bliv fyldt op fagligt og personligt!