Forventet forlængelse af frist for udarbejdelse og evaluering af den styrkede pædagogiske læreplan

Fristen for at udarbejde og evaluere den pædagogiske læreplan bliver forventeligt rykket fra den 1. marts 2021 til den 1. juli 2021.
Af: Ole Carl Petersen, Friskolernes Hus
10.02.21

Børne- og Undervisningsministeriet har netop offentliggjort en nyhed om, at fristen for at udarbejde og evaluere den pædagogiske læreplan forventeligt bliver rykket fra den 1. marts 2021 til den 1. juli 2021.

Udskydelsen forventes at blive gennemført efter Folketingets forventede vedtagelse af forlængelse af den såkaldte nødlov.

LÆS NYHEDEN på Ministeriets hjemmeside HER.

Ministeriet har ligeledes opdateret FAQ herom, der, som altid, kan læses HER.