Friskolernes Hus søger en konsulent med solid erfaring i skoledrift

Friskolernes Hus søger en ny kollega med solid erfaring i skoledrift til rådgivning af medlemsskoler, kursus- og mødeaktivitet samt inspiration til skolernes udviklingsarbejde.
Af: Søren Stein Brinck, Friskolernes Hus
Presse & politik , Job
28.03.22

Friskolernes Hus søger en konsulent med solid erfaring i skoledrift.

Vores nye medarbejder skal fokusere på -
- Rådgivning af medlemsskolerne om spørgsmål i tilknytning til skolernes dagligdag.
- Foreningens kursus- og mødeaktiviteter.
- Tiltag, der inspirerer og faciliterer skolernes udviklingsarbejde.

Vi ønsker, at vores nye medarbejder -
- Har gennemslagskraft og optræder med overblik, sikkerhed og troværdighed ved møder og i forsamlinger.
- Er analytisk stærk og arbejder opgave- og udviklingsorienteret.
- Kan begå sig i og bidrage til opgaveløsning og udvikling af en politisk interesseorganisation.

Du får til gengæld et selvstændigt job med ansvar, hvor du kommer til at håndtere dine opgaver fra start til slut.
Du kommer til at indgå i et ambitiøst og produktivt sekretariat med 13 faste medarbejdere og i et hus, hvor kollegaskab er en vægtet værdi.

Friskolenes Hus er sekretariat for FRISKOLERNE, hvor de overordnede mål og rammer fastsættes af foreningens politisk valgte bestyrelse.

Arbejdsstedet er Friskolernes Hus, Middelfartvej 77, 5466 Asperup. Stillingen aflønnes efter nærmere aftale og har tilknyttet pensionsordning.
Mødevirksomhed uden for arbejdsstedet samt aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2022 eller snarest derefter.

Yderligere oplysninger kan indhentes hos sekretariatsleder Søren Stein Brinck på telefon 21276080.
Samtaler finder sted i uge 20+21.

Læs mere i stillingsbeskrivelsen.
Ansøgning med relevante bilag og referencer sendes på mail til ssb(at)friskolerne.dk

Ansøgningsfristen udløber søndag den 8. maj 2022 kl. 12.00.