FRISKOLERNEs lederkursus ’Ledelse af fri skole’ udbydes ikke i januar 2021

Grundet COVID-19-epidemien, og de restriktioner den medfører, vælger vi ikke at udbyde FRISKOLERNEs lederkursus ’Ledelse af fri skole’, som var planlagt til afholdelse den 20.-22. januar 2021.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
18.11.20

På baggrund af den aktuelle COVID-19-epidemi, og de restriktioner den har medført, udbydes FRISKOLERNEs årlige lederkursus ikke som planlagt i januar 2021.

Et lederkursus uden netværk og videndeling, og uden de gode snakke i pauserne mellem studiekredsene og om aftenen, er ikke det lederkursus, vi ønsker at gennemføre.

Derfor vil vi glæde os så meget desto mere til at forholdene ser anderledes ud, og til at vi igen kan mødes til endnu en udgave af det efterhånden velkendte tre-dages lederkursus med studiekredse, foredrag og samvær på tværs af skoler.

Administrative kurser på vej i 2021
Til gengæld har vi snart datoer for en række andre tilbud i 2021. Det er blandt andet ’Skoleårets planlægning’ i foråret og budgetworkshops i efteråret, hvor der både er rådgivning og tid og rum til fordybelse og arbejdsro. Også FRISKOLERNEs ledertræf i efteråret 2021 er vi i gang med at planlægge.

Der er med andre ord rigtig mange gode grunde til at holde øje med kursuskalenderen på www.friskolerne.dk