Gratis kursusdag for friskoleinitiativer den 30. juni 2021

FRISKOLERNE inviterer til gratis kursusdag for nye friskoleinitiativer den 30. juni i Friskolernes Hus.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer
03.03.21

Hvert år rådgiver konsulenterne i Friskolernes Hus nye friskoleinitiativer gennem hele opstartsfasen.

Ud over den gratis rådgivning, inviteres de helt nye skoler til en gratis kursusdag den 30. juni i Friskolernes Hus.
På dagen kan de nye skoleinititativer stifte bekendtskab med nogle af de opgaver, man som ny skole vil møde.
Samtidig er der rig mulighed for sparring og videndeling med de øvrige deltagere.

Kurset afholdes den 30. juni 2021 i Friskolernes Hus i Båring, og er gratis for friskoler med opstart i 2021 eller 2022.
Læs mere her.