Gratis webinar om indeklima fra DCUM

Dansk Center for Undervisningsmiljø inviterer til gratis webinar om indeklima den 30. november kl. 14.30.
Af: Ole Carl Petersen, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer
23.11.22

Hvad kan I gøre for at forbedre jeres indeklima?
DCUM afholder onsdag d. 30. november kl. 14.30- ca. 15.15 webinar om indeklima.

I en kold tid, hvor man måske mest har lyst til at ikke at lufte for meget ud, er det fortsat yderst vigtigt at tænke på det gode indeklima.

Oplægget varer ca. 45 minutter og henvender sig til lærere, arbejdsmiljørepræsentanter, skolebestyrelse, serviceleder og ledelse.

I oplægget vil du få gode råd til at arbejde med både tekniske og pædagogiske indeklimaløsninger, og der er plads til både spørgsmål og dialog.

Tilmelding via https://dcum.dk/kalender/webinar-om-indeklima