Gratis webinar om 'stå-mål-med'-kravet og skolens samlede evaluering

FRISKOLERNE inviterer ledelsen på medlemsskoler til gratis webinar for om ’Stå-mål-med’-kravet og skolens generelle evaluering den 21. november 2022.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
26.10.22

Lever friskolen op til ‘stå mål med’-kravet?

Hvad betyder ’stå mål med’, og hvilke krav stilles der til friskolen?
På dette korte webinar kan skolens ledelse få styr på 'stå mål med'-begrebet og arbejdet med skolens evaluering.

Webinaret afholdes den 21. november kl. 13.00-14.30 og foregår på Zoom.

Konsulenter fra Friskolernes Hus, Vibeke Helms og Jakob Ringgaard, kommer ind på følgende emner:

• Stå mål med’ - hvad betyder det?
  • Skolens samlede evaluering – hvordan?
  • Krav til hjemmesiden

Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig på www.friskolerne.dk/kurser-og-arrangementer.

Har du spørgsmål, så kontakt Vibeke Helms og Jakob Ringgaard i Friskolernes Hus.