Kalendere for skoleåret 2021-2022 til den overordnede administrative planlægning

Helårs- og halvårskalendere ligger nu til download på FRISKOLERNEs hjemmeside. Disse kalendere er IKKE en del af vores arbejdstidsplanlægningsværktøj, men kun tomme kalendere der kan anvendes, indtil vi kender mere til eventuelle ændringer i lærernes arbejdstidsregler.
Af: Tove Dohn, Friskolernes Hus
09.12.20

Kalendere - både helårs og halvårskalendere for skoleåret 2021-2022 ligger nu på Friskolernes hjemmeside.

Det er vigtigt at bemærke, at kalenderne IKKE er en del af Friskolernes arbejdstidsplanlægningsværktøj for skoleåret 2021-2022, men kun ”tomme” kalendere der kan bruges til den overordnede planlægning, ferieplanlægning eller lign.

Når vi kender mere til eventuelle ændringer i lærernes arbejdstidsregler, vil vi udarbejde nye værktøjer til planlægning af såvel lærernes, pædagogernes og det tekniske/administrative personales arbejdstid. I maj 2021 vil vi holde workshops med de værktøjer som omdrejningspunkt.

FIND KALENDERNE for skoleåret 2021-2022 HER.