Kom på forkant med næste skoleår: 3 x planlægningworkshops i april og maj 2023

FRISKOLERNE udbyder i 2023 hele tre workshops om planlægningen af næste skoleår, to for øvede og et for mindre øvede.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
17.11.22

I april og maj måned 2023 kan du komme på forkant med planlægning af det kommende skoleår, FRISKOLERNE afholder hele tre workshops i foråret.

På workshoppene tages der udgangspunkt i FRISKOLERNEs nyeste værktøjer til arbejdstidsplanlægning for såvel skolens lærere, pædagoger samt teknisk/administrativt personale.

Planlægningsværktøjerne lever op til de nyeste arbejdstidsregler, og kan med stor fordel bruges til løbende ændringer, statusopgørelser samt opgørelse ved normperiodens afslutning.

Øvet eller mindre øvet - workshop med eller uden kursus i brugen af værktøjerne
Workshoppene er ikke et kursus i brugen af selve værktøjerne, så ønsker du at få kursusdelen med, skal du tilmelde dig kurset for mindre øvede den 17.-19. april 2023.
Alle tre workshops afholdes på Brogaarden i Strib udenfor Middelfart.

Oplæg og relevante ændringer
På alle workshops vil der være informationer om evt. ændringer i værktøjerne i forhold til sidste år samt andre relevante oplæg, der kan have betydning for planlægning af det kommende skoleår.

Ellers er dagene tilrettelagt som ren workshop, hvor hver enkelt skole arbejder med egne ansattes arbejdstid samtidig med mulighed for rådgivning med Friskolernes konsulenter.
Vi opfordrer til at der deltager mindst to fra hver skole.

Vær med til to eller tre intense dage, hvor tidligere deltagere især har værdsat "arbejdsroen" og den sparring, du får dels af de øvrige deltagere, dels fra konsulenterne fra Friskolernes Hus.

Undervisere: Tove Dohn og Michael Buch Kristensen – konsulenter i Friskolernes Hus.

Umiddelbart før kursets afholdelse vil du modtage yderligere information om, hvad du skal forberede og medbringe, samt et detaljeret program.

Har du spørgsmål, så kontakt Friskolernes Hus.