Konference om overgang fra dagtilbud til skole

Den 2. maj 2019 afholder Børne- og Socialministeriet en konference, hvor deltagerne kan få inspiration til at styrke børns overgang fra dagtilbud til skole.
Af: Ole Carl Petersen, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
20.03.19

Hvordan sikrer man så god en overgang fra dagtilbud til skole/SFO? – Det kan man formentlig blive klogere på, hvis man tilmelder sig denne konference.

Det er målet med konferencen, at såvel ledelse som ansatte i dagtilbud, skoler og SFO kan styrke det pædagogiske samarbejde i praksis.

Inspirationen kommer fra forskning, praksis og en involverende workshop, hvor du får redskaber til at arbejde videre i egen praksis.

Konferencen henvender sig til pædagogisk personale i dagtilbud og indskolingspersonale, som arbejder med overgange til skole, ledelse i dagtilbud og skoler, pædagogiske konsulenter og andre med interesse for emnet.

Tid og sted?
Konferencen afholdes den 2. maj 2019 kl. 10-16 i Mødecenter Odense, Buchwaldsgade 48,
5000 Odense C.

Deltagelse er gratis!