KONSULENTERNE GUIDER: Løn under ferie - udregning af løn under ferie i det forkortede ferieår 2020

Ny instruktionsvideo fra Friskolernes Hus om udregning af løn under ferie i det forkortede ferieår 2020. Grundet aflysning af kursusdage kommer her en instruktionsvideo til den kommende udregning af løn under ferie.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
11.05.20

I denne instruktionsvideo gennemgår Tove Dohn, konsulent i Friskolernes Hus, hvordan der beregnes løn under ferien i det forkortede ferieår 1. maj 2020 – 30. september 2020, samt hvordan der afregnes ferie og særlige feriedage.

Videoen er en hjælp til udregning af løn under den kommende ferieperiode, og suppleres med en vejledning om ferie i det forkortede ferieår 1. maj -30. september 2020.

De tre kursusdage om ‘Løn under ferie’, der var planlagt til afholdelse i juni måned, forventes afholdt til efteråret, hvor en ny ferievejledning også vil blive udarbejdet.

Indtil da kan denne video være en god guide til den forestående lønudregning.

Har du spørgsmål til udregning af løn under ferie, er du som altid velkommen til at kontakte Friskolernes Hus.

Se videoen HER