Løntabel udbygget endnu engang

Dansk Friskoleforenings løntabellen er på baggrund af input og efterlysninger fra brugerne blevet tilføjet flere oplysninger.
Af: Peter Højgaard Pedersen, Friskolernes Hus
05.04.17

På baggrund af input og efterlysninger fra brugerne - tak for det! - er løntabellen blevet tilføjet flere oplysninger. Det drejer sig om:

• Taksterne for ulempetillæg for søgnehelligdage, grundlovsdag efter kl. 12 samt juleaftensdag efter kl. 14.
  • Weekendtillæg til søgnehelligdage.
  • Pensionstilsvaret på 15 % for ledere omfattet af tjenestemandspensionsordning, der tidligere var optaget i Efterlønskassen eller P 25, men nu administreres af Statens Administration (i forvejen blev satserne oplyst for lærere og børnehaveklasseledere)

Selvom det er små justeringer - og ikke egentlige fejl - så er vi glade for at få feedback til udviklingen af løntabellen. Den aktuelle løntabel er gældende for perioden 1. april - 30. november 2017.

<link file:1797 download internal-link>Løntabel i Excel format