MAGASINET: Deltag i vores læserundersøgelse!

Magasinet Friskolen er i færd med at gennemføre en læserundersøgelse. Del meget gerne linket med andre, så vi kan lære så meget som muligt om vores læsere.
Af: Mie Lund Hansen, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Administration , Magasinet Friskolen
17.11.20

UNDERSØGELSE: HVAD SYNES DU OM MAGASINET FRISKOLEN?

Magasinet Friskolen kan nu fejre tre års fødselsdag, og derfor vil vi gerne vide, hvordan du bruger dit medlemsblad.

DELTAG I UNDERSØGELSEN HER

Magasinet henvender sig primært til forældre med børn på en af landets mange friskoler, men det kan naturligvis også læses af friskolernes ansatte samt andre med interesse for de danske friskoler.

Som læser kan man fordybe sig i magasinets artikler i det trykte magasin, der lander ude på skolerne seks gange om året. Som supplement udgives magasinet også hver gang i læsevenlige apps til både Apple- og Android telefoner og tablets. Den digitale version af Magasinet Friskolen er gratis og kan nemt deles via sociale medier. Hvert nummer er fyldt med spændende historier, om det at være og drive en fri grundskole, og krydret med reportager fra skoler landet over.

BRUG 5 MINUTTER på vores spørgeskemaundersøgelse - og del meget gerne linket med andre, så vi kan lære så meget som muligt om vores læsere.