Magasinet Friskolen har skiftet online platform

Magasinet har holdt online flyttedag og vil fremover være at finde på det mere mundrette www.magasinetfriskolen.dk. Læs mere om fordelene ved den nye platform her.
Af: Mie Lund Hansen, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Presse & politik , Administration , Magasinet Friskolen
19.05.21

Magasinet Friskolen har skiftet online platform, så fremover finder du den nyeste udgave af Magasinet Friskolen på www.magasinetfriskolen.dk

Her har du også adgang til Magasinets arkiv, hvor du let kan genfinde gamle numre af magasinet og bladre i tidligere artikler. Det samme gør sig gældende på Magasinets app, så husk at hente eller opdatere den på din telefon (iPhone/Android - Smartphone) samt på din tablet og iPad, så du også fremover kan læse magasinet ad den vej.

Når du ønsker at læse en artikel på din skærm, kan du ændre i skriftstørrelsen, lave læsevenlig luft mellem linjerne samt vælge din yndlings skrifttype. Og hvis du hellere vil lytte end læse, så tilbyder platformen desuden at læse artiklerne op for dig.

Magasinets nye platform er helt gratis for dig at bruge – og du kan let dele både hele magasiner og enkelte artikler via mail, link eller direkte på sociale medier.

God fornøjelse!

DOWNLOAD MAGASINET HER:
iPhone/iPad: https://apps.apple.com/dk/app/friskolen/id1565793057
Android – Smartphone/tablet: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.prenly.friskolen
Computeren: www.magasinetfriskolen.dk