Netværksdag om prøvefrihed og evaluering - workshopdag i november

Kom til netværksdag mandag den 19. november 2018, og sæt (mere) gang i arbejdet med evaluering på din skole!
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Pædagogik & skoleliv
28.09.18

Kom til netværksdag mandag den 19. november 2018, når der for anden gang i år netværksdag om prøvefrihed og evaluering.

Dagen er for dig, der enten arbejder med, eller er interesseret i prøvefrihed og især evaluering.

Denne gang inviteres du til at trække i arbejdstøjet for, sammen med de øvrige deltagere, at arbejde med evalueringen på din skole.

Med fælles oplæg og emne-baserede workshops, er målet, at du går hjem med noget konkret, du kan bruge på din skole. Fx kan du ende med at arbejde med:

• evalueringskultur
  • læringssyn
  • kommunikation og formidling

Programmet er endnu under planlægning, men du kan allerede nu tilmelde dig, hvis du vil sikre dig en plads.

Dagen er målrettet både lærere og ledere, og sat sammen af <link proevefrihed-evaluering ressourcenetvaerk-for-proevefrihed-og-evaluering internal-link>Ressourcenetværk for prøvefrihed og evaluering.