Nye kurser for administration, pedeller, ledelse og bestyrelse i FRISKOLERNEs kursuskalender

Endelig kan vi igen invitere til fysiske kurser. I kursuskalenderen på www.friskolerne.dk finder du lige nu nye kurser til fx. administration, bestyrelse og pedeller.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer
01.06.21

Nu fyldes FRISKOLERNEs kursuskalender igen af kurser og arrangementer.

En del af dem er målrettet administrationen og ledelsen, mens andre er for pedeller, pædagoger og lærere.

Aktuelle kurser for skolens administration
På en række kurser får du konkrete værktøjer til arbejdet på friskolen samt rådgivning og sparring af undervisere og de øvrige deltagere.
Derudover er der rig lejlighed til netværk og socialt samvær på tværs af skoler og geografi.

Blandt de aktuelle kurser er fx:

Desuden er det årlige Inspirationskursus for sekretærer den 13.-14. september på trapperne, ligesom en kursusdag om ferie til afholdelse i november. Mere om begge snarest.

Slip for selv at holde øje...
Tilmeld dig vores nyhedsagent, så du får en email i din indbakke, når der er nyt i kursuskalenderen.