Ønsk et webinar med globalt udsyn for dine elever

Er du ved at planlægge et internationalt forløb til dine elever til næste skoleår, kan du nu, med FRISKOLERNEs hjælp, få lavet et webinar med det indhold, du selv ønsker, og når du ønsker det.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer
11.06.20

Er du ved at planlægge et forløb til dine elever til næste skoleår, og drømmer du om at inkludere et webinar med en bestemt oplægsholder? Eller indenfor et bestemt emne? OG at webinaret ligger lige præcis der, hvor du har dine elever?

DIN DRØM KAN BLIVE VIRKELIGHED!
FRISKOLERNEs internationale konsulent Jakob Clausager Jensen vil nemlig fortsætte forårets webinar-succes og løbende udbyde webinarer i kommende skoleår - og du har som friskole- eller efterskolelærer mulighed for at ønske både emner, oplægsholdere og tidspunkter.

Flere friskole- og efterskolelærere har allerede ønsket emner som det amerikanske valg, EU-budgettet, Kina, Rusland, Brexit samt en række oplæg om Arktis og klimaforandringerne med journalist, forfatter og foredragsholder Martin Breum. HVAD ØNSKER DU?

LÆS MERE HER - og bliv inspireret af forårets allerede afholdte webinarer med globalt udsyn.