Peter Højgaard stopper i Friskolernes Hus

Efter 5 års ansættelse i Friskolernes Hus og en lang karriere i de frie skoler.
Presse & politik
05.06.20

Efter 5 års ansættelse i Friskolernes Hus afslutter Peter Højgaard Pedersen sit virke som specialkonsulent i Dansk Friskoleforening pr. 31.07.2020.

Peter Højgaard, som er fyldt 66 år, har på baggrund af, at Lilleskolernes Sammenslutning har oprettet eget sekretariat og hovedparten af lilleskolerne derfor har udmeldt sig, fundet, at tiden som fastansat i de frie skolers verden er løbet ud. Der er derfor indgået en aftale med Dansk Friskoleforening om, at Peter stopper til sommer.

Vi vil gerne benytte lejligheden til at takke Peter for sit store engagement og imponerende vid til gavn for den samlede sektor. Det har været en fornøjelse at samarbejde om den fælles sag.

Peter har frabedt sig arrangementer i anledning af, at han stopper.

Søren Stein Brinck
Sekretariatsleder