Skal du være Debatpilot?

…eller kender du en kollega eller skoleleder, som vil være med til at værne om og udvikle vores demokrati?
Af: Malene Lund Smidt, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
08.01.19

Hvornår?
Sæt kryds i kalenderen den 20.–21. marts eller den 21.–22. maj, som er datoerne for Frirummets to næste debatpilotuddannelser. Der er få pladser tilbage!

Uddannelserne er arrangeret som internatophold med overnatning og forplejning. Der er ingen brugerbetaling. Uddannelserne starter kl. 09.00 den første dag og slutter kl. 16.00 dagen efter.

Hvor?
Uddannelsen i marts foregår på Gymnastikhøjskolen i Ollerup. Uddannelsen i maj foregår på Brandbjerg Højskole.

Uddannelsens indhold
På uddannelsen undervises der i frirumsdebatformen, spørgeteknikker, personlig autoritet, kunsten at afbryde respektfuldt, at skærpe præmisser både mundtligt og skriftligt, samt en masse inspiration og idéer til, hvordan man kan involvere skolen i lokale partnerskaber.

Vil du sikre dig en plads på én af de to uddannelser? Så send din tilmelding til emil(at)frirummet.org. Man er meget velkommen til at tilmelde flere fra den samme skole.

Du kan læse mere om og Frirummet og debatpilotuddannelsen på www.Frirummet.org.