Skal jeres skole akkrediteres til ERASMUS+? Få assistance til processen fra FRISKOLERNE

Skal jeres skole også akkrediteres, så I kan modtage tilskud til elevrejser og ansattes kurser i europa frem til 2027? Så kan I komme på kursus og få hjælp til proces og ansøgning.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer
25.05.22

Skal jeres skole akkrediteres som Erasmus+-skole, så er der nu mulighed igen.

Der er netop åbnet for et nyt online-ansøgningsskema med ansøgningsfrist den 19. oktober 2022 kl. 12.00.
Med en akkreditering kan I søge om midler til elevrejser og kurser for ansatte helt frem til 2027.
Læs om muligheder for at søge om en Erasmus-akkreditering

Få hjælp til Erasmus+-akkreditering af jeres skole
FRISKOLERNE afholder i samarbejde med Den frie Lærerskole i Ollerup et kursus den 21.-23. september om global dannelse på skolen.

Her assisterer vi blandt andet deltagere med deres Erasmus+-akkrediteringsansøgninger, som kræver en del.
Udover foreningen FRISKOLERNE er der kun to friskoler, der er akkrediteret i dag.
Læs mere om kurset her.

Har du spørgsmål ang. Eramus+ eller akkrediteringsprocessen, så kontakt FRISKOLERNEs internationale konsulent Jakob Clausager Jensen på jcj(at)friskolerne.dk eller ring til Friskolernes Hus.