Søg penge til en projektidé i jeres lokale fælleskab

Realdanias kampagne ’Underværker’ støtter projekter, der er med til at styrke lokale fællesskaber. Ny ansøgningsrunde åbner nu.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv
11.02.21

Har I en konkret idé til et projekt, eller er der kræfter i jeres lokale fællesskab, der kan skabe nyt liv, nye mødesteder og større livskvalitet i lokalmiljøet, så kan I søge midler nu.

Realdanias kampagne Underværker har afsat 42 mio. kr. til frivillige projekter, der skaber bedre rammer for lokale fællesskaber.

Kampagnen Underværker har tre ansøgningsrunder frem til 2023. Der er åbent for ansøgninger nu, og næste ansøgningsfrist er den 20. april 2021 kl. 12.00.

Læs mere om Underværker her.