Søg støtte til din efteruddannelse fra tirsdag den 7. juni kl. 10.00

Tirsdag den 7. juni bliver det igen muligt at søge om støtte til efter- og videreuddannelse fra Den Statslige Kompetencefond. Der kan søges om støtte til både kursusafgift, materialer og transport.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
31.05.22

Tirsdag den 7. juni kl. åbner Kompetencefonden igen for ansøgninger om støtte til efter- og videreuddannelse.
Der kan søges om støtte til både selve kursusafgift, men også til materialer og transport.

Ansøgningsproces og frister
Når du har fundet et kursus og aftalt din efter-/videreuddannelse med din leder, skal du som ansøger oprette dig som bruger – det samme skal din skoleleder/forstander.

Din leder skal godkende din ansøgning hos Kompetencefonden efter du har indsendt de relevante oplysninger.

Alle, der i deres ansættelse er omfattet af en statslig overenskomst, kan ansøge om støtte fra Kompetencefonden. Både medarbejdere og ledere.
Der kan ansøges om støtte til aktiviteter, der starter inden for de næste ni måneder.

Fondspuljerne tilføres midler tre gange årligt. Næste gang er den 4. oktober.

Læs mere om støtte til kurser og efter-/videreuddannelse her.