TÆNK, HVIS DU IKKE AFGØR DIT BARNS FREMTID?!

Gratis eksemplar af Sara Alforts nye bog er på vej til friskolerne.
Af: Malene Lund Smidt, Friskolernes Hus
Administration , Kurser & arrangementer , Pædagogik & skoleliv
29.10.18

Journalist på Zetland, Sara Alfort, har netop udgivet bogen, ”Tænk, hvis du ikke afgør dit barns fremtid”. I bogen forklarer Sara Alfort begrebet ’forældredeterminisme’ og stiller følgende spørgsmål til sin egen generation: Hvordan blev vi de forældre, vi er? Og hvad betyder det for vores børn?

Gratis eksemplar på vej
Bogen er udgivet med støtte fra bl.a. Dansk Friskoleforening, og vi sender et gratis eksemplar af bogen til alle vores medlemsskoler i nærmeste fremtid.

Formand for Dansk Friskoleforening, Peter Bendix Pedersen, fortæller, at foreningen har valgt at støtte udgivelsen af bogen, fordi: ”Vi håber, at bogens fokus på aktuelle temaer og problemstillinger kan danne udgangspunkt for vigtige samtaler mellem forældre og skole. Samtaler, som kan bidrage til en styrkelse af skole/hjem-samarbejdet”.

Book et foredrag med rabat!
Som medlem af Dansk Friskoleforening har I også mulighed for at booke et foredrag med Sara Alfort til en helt særlig pris, som kun gives til Dansk Friskoleforenings medlemsskoler.

Læs mere og book et foredrag <link file:3887 download file>HER