Take-over på FRISKOLERNEs Instagram

I juni måned overdrager vi nøglerne til FRISKOLERNEs Instagram-konto til fire forskellige frie skoler.
Af: Mie Lund Hansen, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Administration
03.06.20

Formålet med FRISKOLERNEs instagram-konto er at vise friskolelivet med alle dets facetter og nuancer samt indimellem også den politiske virkelighed, som vi er en del af.

Vi er rigtig glade for, at fire forskellige frie skoler har sagt ja til at lave take-over på vores Instagram-konto i juni måned. De fire frie skoler vil være med til at vise 'forskellighedernes fællesskab' tættere på en skolehverdag. Det giver naturligvis også den enkelte skole et udvidet vindue til netop deres friskoleliv - og derigennem potentielt nye følgere.

Følg 'FRISKOLERNE' på Instagram og se, hvilke skoler der deler deres hverdag i juni - og hvis man som fri skole har lyst til at lave take-over i løbet af kommende skoleår, så er man velkommen til at tage kontakt til Mie Lund Hansen i Friskolernes Hus og aftale nærmere.

Hvis du sidder ved en computer, så finder du FRISKOLERNEs Instagram-konto HER.