Tilmeld dig i dag: Webinar om Løn under ferie den 12. november kl. 9-12

Tirsdag er sidste dag for tilmelding, hvis du ønsker at deltage i webinaret på torsdag. 'Løn under ferie' er et online informationsmøde om løn, ferie og den nye ferielov. Webinaret foregår via Zoom.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
09.11.20

Du kan stadig nå at tilmelde dig webinaret den 12. november om løn under ferie og den nye ferielov.

Webinaret er sat til at vare tre timer (max.), og er en opfølgning på efterårets fysiske informationsmøder.

Du kan med fordel deltage, hvis du var forhindret i at deltage i de fysiske møder, eller blot har brug for at genhøre underviser Tove Dohns oplæg.
På informationsmødet kommer underviser Tove Dohn fra Friskolernes Hus bl.a. omkring:

• Restferie optjent

• Optjening og afvikling af ferie efter den nye ferielov

• Varslingsregler og indberetnings- og afregningsfrister

• Beregning af feriefradrag og feriedifference

• Erstatningsferie

• Udbetaling af ferietillæg

• De særlige feriedage

• mm.

Undervejs i webinaret vil du have mulighed for at stille spørgsmål til Tove Dohn via en Q&A-funktion.

Webinaret henvender sig til særligt til skolens ledere og sekretærer/administratorer. Men også andre ansatte på skolen er velkommen.

Mødet foregår via Zoom varer ca. fra 09.00-12.00, og er gratis at deltage i.
Har du spørgsmål til indholdet eller webinardelen, kan du kontakte hhv. Tove Dohn og Mette Marie Møller i Friskolernes Hus.
Du finder en vejledning til Zoom-webinarer her.

TILMELD DIG HER!