Gratis børnebøger resten af februar...

Mangler I læsestof til vinterferien? Eller ekstra litteratur til danskundervisningen?
Af: Malene Lund Smidt, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Administration
06.02.19

Til og med den 28. februar stiller GratisBørnebøger 20 bøger gratis til rådighed. Bøgerne kan læses direkte på PC, tablet eller smart phone.

Der kræves ingen registrering, intet login og ingen betaling.

Bøgerne kan bruges til værklæsning, frilæsning, højtlæsning, hyggelæsning eller hængekøjelæsning, og der kan vælges mellem forskellige genrer, fx humor, action, gys mv.

Bøgerne er skrevet af holdet bag GratisBørnebøger: Henrik Einspor, Benni Bødker, Ellen Holmboe, Emil Blichfeldt, Jan Kjær, Morten Dürr og Bo Skjoldborg. Plus en fin gæst.

Læs løs på gratisbørnebøger.dk