Velkommen til Mie

Af: Maren Skotte, Friskolernes Hus
Presse & politik
04.06.20

Mie Lund Hansen er blevet ansat i Friskolernes Hus (januar 2020), og det er på høje tide at få sagt et HØJT og varmt velkommen! Velkomsten er blevet forsinket af Corona-krisen, som sendte os allesammen hjem til hvert sit skrivebord. Nu emmer Friskolernes Hus atter af liv, og Mie har sat sig i kommunikationsmedarbejder-stolen.

Mie arbejder med hjemmeside, nyhedsbreve, sociale medier og andre løbende kommunikations-opgaver. Mie har baggrund som friskolelærer gennem 9 år og har senere uddannet sig til cand. mag. i Kultur og Formidling fra Syddansk Universitet. Hun har tidligere arbejdet med kulturformidling i forskellige organisationer, herunder Ærø Museum, hvor hun har bidraget med videoproduktion til den faste udstilling.

Vi er glade for at have Mie med om bord, og du kan også "møde" Mie i telefonen, når du ringer til Friskolernes Hus.

Se alle medarbejdere i Friskolernes Hus.
Mere om Dansk Friskoleforenings organisation.