Webinar: Brænd igennem på skærmen

Selvom en del elever er vendt tilbage til en fysisk skoledag, så er der stadig mange, der modtager online undervisning. Er du en af dem, der stadig underviser online, og har du lyst til et boost til din undervisning, så er dette tre-timers webinar noget for dig.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer
08.02.21

Underviser du online, og har du lyst til et boost til din undervisning, så er dette tre-timers webinar noget for dig.

Webinaret sætter fokus på din krop og din stemme, som dine vigtigste aktiver til at brænde igennem virtuelt. På blot tre timer bliver du styrket i at videreformidle det, du allerede kan og ved, så du fremstår skarpere i din formidling på skærmen.

Webinaret er en kombination af korte teoretiske oplæg, individuelle refleksioner, og mange praktiske øvelser, der tager udgangspunkt i bogen `Stemmens magi – træn din stemme og tag ordet med nærvær’ af underviser Merete Nørgaard.

Med webinaret får du:

• lettere ved at brænde igennem med din formidling på skærm
  • større forståelse af betydningen af din stemmebrug
  • boostet din gennemslagskraft på skærm

Der kræves ingen forudsætninger, ud over en lyst til at lære nyt, og mod på at bruge din stemmes kraft.

Underviser Merete Nørgaard er uddannet skuespiller og stemme & performance-træner, og står til dagligt bag LivingVoice. Merete underviser i teater og drama 10 kl. & 2 HF på Rudolf Steiner skolen i Kvistgaard, og har en master i Teater & dramapædagogik på DPU & Teaterskoleuddannet

Dato: Torsdag den 4. marts kl. 12.30-15.30
Pris:  525 kr. inkl. lærebog. Max. 10-12 deltagere.
Webinaret foregår via Zoom.

Webinaret er udviklet i samarbejde med Sammenslutningen af Steinerskoler i Danmark.

Læs mere om webinaret her.