WEBINAR: DEN GODE SEKSUALUNDERVISNING - WEBINAR FOR UNDERVISERE

Mangler du værktøjer til at gøre seksualundervisningen bedre og mere relevant? I samarbejde med Sex & Samfund udbyder vi nu et webinar, hvor vi sætter fokus på faget, der ikke altid får den samme prioritet som andre fag.
Af: Mie Lund Hansen, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer , Presse & politik
27.11.20

Oplever du også, at seksualundervisningen ikke altid får den samme prioritet eller bliver planlagt på linje med de andre fag? Eller mangler du værktøjer til at gøre seksualundervisningen bedre og mere relevant?

I samarbejde med Sex & Samfund laver Dansk Friskoleforening et webinar, hvor vi sætter fokus på den gode seksualundervisning - og du har mulighed for at stille spørgsmål undervejs.

I år har skolernes seksualundervisning 50 års jubilæum. Selvom nogle skoler har seksualundervisning helt fra 1. klasse, så konkluderer en evaluering fra 2019, at skolerne ikke er gode nok til at nå de undervisningsmål, der er sat for seksualundervisning - og det vil vi nu gøre op med!

Webinaret afholdes mandag d. 14 december kl. 14.30-15.30 på Zoom.

TILMELD DIG webinaret ved at skrive til Jakob Clausager Jensen

Spørgsmål om indhold kan rettes til Sophia Juliane Lydolph