Webinar: FRISKOLERNEs Erasmus+ program

Er du nysgerrig på, om FRISKOLERNEs Erasmus+ program er noget for jeres skole? Eller har du spørgsmål til jeres deltagelse, så deltag i dette 1-times webinar om mulighederne for kurser, kontaktseminarer og jobshadowing i Europa.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer
07.11.22

FRISKOLERNES Erasmus+ program sender lærere ud i Europa - skal din friskole være med?
Skal din friskole være med i næste runde, hvor FRISKOLERNE sender lærere på kurser, kontaktseminarer eller jobshadowing i Europa?

Erasmus+ midlerne dækker alle udgifter til transport, hotel, kursusafgift og bespisning. Eneste udgift for skolen er lærer- og vikarløn.

Der er mange kurser at vælge imellem, når blot det er inden for ét af de to temaer ’interkulturelle kompetencer’ eller ’bæredygtighed’.
Kursuskatalog: Kursuskatalog (schooleducationgateway.eu)

Vil du høre mere om mulighederne i Erasmus+ programmet, så deltag på dette webinar.
Webinaret afholden den 15. december kl. 13.00- ca. 14.00.

Tilmelding via www.friskolerne.dk