Har I tænkt på FRISKOLERNEs Landsmøde 2023 i skolens budget?

Budgetlægningen for 2023 nærmer sig, så det er nu, at skolen bør huske den vigtige post ’FRISKOLERNEs Landsmøde 2023’.

Jeres skoleforenings årlige landsmøde og generalforsamling finder sted den 29.-30. april 2023 på Comwell i Kolding.

FRISKOLERNEs landsmøde er baglandets årlige mødested. Udover foreningens generalforsamling vil der være foredrag, aktuelle faglige saloner - og en rigtig god fest.

Programmet er sammensat, så det er relevant for alle friskolernes medlemmer: bestyrelsesmedlemmer, pædagoger, lærere, ledelse, administration og forældre.

Mange skoler bruger FRISKOLERNEs landsmøde som pædagogisk dag, andre som bestyrelsesseminar, men uanset, så er det en mulighed for at møde andre friskolefolk på kryds og tværs.

Der er længe til landsmødte, men sæt det i kalenderen allerede nu og ikke mindst i budgettet.

Kom alene eller sammen med andre. Baglandets stemme er afgørende for foreningens politiske arbejde, og du kan gøre en forskel.

Invitation og indkaldelse til landsmøde og generalforsamling udsendes i marts 2023.

Se glimt fra landsmødet 2022 her!