kursus

FRISKOLERNEs Ledertræf 2022

Medlemskursus

Køn, kommunikation og nye ledelsesopgaver
På FRISKOLERNEs ledertræf den 29.-30. september kan du opleve skolelederrollen i teaterform. Med dig selv i hovedrollen. Helt uden at du skal på scenen.

Humoristisk formidlet, og lidt sat på spidsen, gennemspilles yderst genkendelige situationer fra en fiktiv skoleleders hverdag. Du får nyt perspektiv og andres øjne på en række af de udfordringer, du som skoleleder står med.

Forumteater giver både blik for potentiel udvikling, men er også en måde at styrke relationer og kommunikation med og mellem medarbejdere.

På mere end ét plan, har kønsdebatten medført nye, mangfoldige forventninger til skoleledelsen i grundskolen. I oplæg og samtale med KVINFOs direktør, Henriette Laursen, drøfter vi de dilemmaer og nye spørgsmål, skoleledere får fra børn, forældre og medarbejdere.

Det årlige møde mellem friskoleledere fra hele landet

Ud over foredrag, forumteater og festmiddag, byder dette års ledertræf på issmagning, sangtime og socialt samvær med skoleledere fra friskoler landet over.

Ledertræffet holdes i år på Hotel Faaborg Fjord på Sydfyn.
Se hele programmet her.

Kontakt Friskolernes Hus