Arbejdsbeskrivelse for afdelingsledere for dagtilbud og sfo

Inspiration til udarbejdelse af arbejdsbeskrivelse

Få konkrete input til udarbejdelsen af en arbejdsbeskrivelse for afdelingsledere.

Oplægget er tænkt som inspiration til en arbejdsbeskrivelse for afdelingsledere - en slags 'brutto-liste', som den enkelte skole/daginstitution naturligvis kan 'plukke' i, strege ud og føje til.

Ved at bruge beskrivelsen som udgangspunkt, sikrer du, at du kommer omkring de mest centrale områder og funktioner.

Tilpas til jeres dagtilbud/friskole
Oplægget kræver en tilpasning til den enkelte skole situation. Fx. er nogle af overskrifterne omtalt som '...i samarbejde med skoleleder'.

Det kan være, at det på den enkelte skole, gælder for mange flere af overskrifterne, at det sker i samarbejde med skoleleder.
Download arbejdsbeskrivelsen her.

Er du i tvivl eller har du spørgsmål, kontakt da konsulent Ole Carl Petersen i Friskolernes Hus.

Ring til Friskolernes Hus
Ole Carl Petersen