Skolebytte - en alternativ lejrskole

På FRISKOLERNEs hjemmeside er det muligt at søge eller tilbyde lejrskolehusly. Det er med til at holde udgifterne nede på budgettet for lejrskole.
Af: Birgitte Bahlke Gram, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Administration
07.06.24

Skolebytte er en alternativ måde at tage på lejrskole på, der skaber nye oplevelser for både elever og ansatte.

Her kan du finde opslag fra skoler, der enten ønsker at bytte skole med en anden skole, eller skoler, der søger venskabsklasser andre steder i landet.

Hvordan kommer vi i kontakt med andre medlemsskoler, der ønsker at bytte skole?
Måske kan I tilbyde husly til andre medlemsskoler, der aktivt søger i øjeblikket - se den aktuelle liste HER.

Ønsker I selv at dele et opslag, hvor I søger efter skolebytte - kontakt Birgitte Bahlke Gram.