Annoncering i Magasinet Friskolen

Friskoleverdenens bedste historier

Danmark har en unik friskoletradition, hvor forældre frit kan vælge skoleform for deres børn.

Friskolerne udvikles og styrkes, og antallet af skoler er steget med næsten 10 procent de sidste syv år. I dag repræsenterer FRISKOLERNE ca. 40.000 børn i 20.400 hjem.

Magasinet Friskolen er den direkte kontakt til ledere, bestyrelser og forældre i denne farverige verden.

Friskoler opstår og lever lokalt, men har også en stærk fælles landsdækkende fortælling. FRISKOLERNE repræsenterer i dag 280 vidt forskellige skoler fyldt med ildsjæle, som forvalter den danske friskoletradition, hvor forældre har frit valg til at vælge skoleform til deres børn. Og antallet er konstant stigende.

De fem årlige udgaver af Magasinet Friskolen samler de bedste historier og billeder i et indbydende layout. Ydermere har hvert magasin et journalistisk tema med bid, vid og udsyn, der forholder sig kritisk til såvel egen som omgivende skoleverden. Magasinet Friskolen skrives, fotograferes og designes professionelt.

Magasinet Friskolen er den direkte kontakt til beslutningstagere i den frie grundskoleverden. Det vil sige lærere, skoleledere, skolebestyrelser og selvfølgelig forældrene til godt 40.000 elever.

Spørgsmål til annoncering?

Har du spørgsmål til annoncering og priser, så kontakt Media-Partners på annoncer(at)media-partners.dk eller ring på 29671446 el. 29671436.

Se mere på www.media-partners.dk

Medieinfo om Magasinet FRISKOLEN

Priser for annoncering

Udgivelsesplan og deadlines

Magasinet FRISKOLEN udkommer 5 gange årligt i 9.000 trykte eksemplarer / 49.000 læsere pr. udgivelse!