Om medlemsskolernes selvbetjening

Mini vejledning
Der er oprettet et abonnement til skolen efter trappemodel. Skolen får dermed et givet antal medlemsmagasiner (20 - 60 stk.) alt efter skolens elevantal det pågældende skoleår.

Find skolens antal tilsendte magasiner under overskriften "Abonnementer".

Klik på "Administrer abonnenter"
- Herfra får du mulighed for at SE, RETTE, OPSIGE og TILFØJE nye abonnenter!

• Linjen med skolens navn er "abonnementsstyrend" og kan ikke rettes/slettes.
  • HUSK altid at tryk "GEM" efter hver handling/ændring.

Klik på en abonnents navn (står med blå skrift) og foretag evt. navn eller adresse ændring.

Klik på "Opsig" ud for den abonnent som evt. skal opsiges.
Et godt tip ifm. evt. sletning af abonnenter: slet/opsig altid først og opret/tilføj derefter!

Klik på "+Tilføj" hvis I ønsker at tilføje en ny abonnent.
*Hvis abonnenten er forældre, så vælg et system, hvor der umiddelbart kun bruges én forældres navn - altså navnet på elevers mor eller far! Herefter udfyldes feltet "Adresse" tast vej og husnummer i 1. linje "tryk enter" og i 2. linje tastes postnr. og by.

Det er også muligt at slette samtlige abonnenter og evt. indlæse en fil med de nye modtagere, I gerne vil have ind. Klik på "Importer" - her finder I skabelon samt vejledning!

Hvis I har mange abonnenter - og ønsker at få tilsendt listen i et Excel ark, så skriv til Birgitte i Friskolernes Hus - birgitte(at)friskolerne.dk

Ekstra eksemplarer - bestilles/faktureres til kr. 99.50 pr. halvår/modtager inkl. moms.

Magasinet samler de bedste fortællinger om livet på friskolerne og giver forældre, ansatte og bestyrelsesmedlemmer en fælles identitet!

Har du spørgsmål vedr. abonnementer og selvbetjeningen,
så kontakt Friskolernes Hus.

Spørgsmål til selvbetjeningen?

Ring til Friskolernes Hus