KATAPULT: konference om aktiv undervisning i verdensmålene

FN Byens skoletjeneste inviterer formidlere til konference om aktiv undervisning i Verdensmålene d. 12. september 2024. Her vil der være mulighed for gensidig inspiration, netværk samt indhentning af ny viden.
Af: Mie Lund Hansen, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer , Administration
04.04.24

De sidste to år har formidlere fra museer, skoler, landets biblioteker, skoletjenester og mange flere delt viden i aktiv formidling af bæredygtig udvikling til konferencen, KATAPULT - og arrangementet gentages i 2024, når FN Byens skoletjeneste, YOUNG, samler formidlere af Verdensmålene til en dag i undervisningens tegn.

Det hele løber af stablen den 12. september 2024 i FN Byen, som ligger Marmorvej 51 i København Ø.

Verdensmålsundervisningen er godt i gang på de danske skoler og ungdomsuddannelser, og den er præget af stor variation og kreativitet. KATAPULT er et arrangement for dig, der gerne vil lade dig inspirere, skabe netværk og dele viden.

Det koster ikke noget at deltage.
TILMELD DIG HER.

Eventuelle spørgsmål rettes til YOUNG(at)uncity.dk