Planlægning af skoleåret 2024-2025

Det nye værktøj er klar til planlægning af arbejdstiden for lærere og børnehaveklasseledere samt det pædagogiske, tekniske og administrative personale. Læs mere her.
Af: Tove Dohn, Friskolernes Hus
20.03.24

Det nye værktøj til planlægning af lærernes arbejdstid er nu at finde på FRISKOLERNEs hjemmeside.

I værktøjets første faner er en vejledning, en beskrivelse af værktøjets ændringer i forhold til sidste år og 'gode råd til check' som vi opfordrer brugere at anvende, når den ansattes arbejdstid er planlagt.

Der er altid forskel på, hvordan kommunerne planlægger sommerferie, juleferie og om grundlovsdag er en skoledag eller ikke. Følger skolen kommunens ferieplan, er det derfor vigtigt at checke kommunens skoleferier og evt. rette værktøjet til.

Lærernes arbejdstidsplanlægningsværktøjer hentes her:
Lærernes arbejdstidsplanlægningsværktøj til skoleåret 2024-2025
Eksempel på lærernes arbejdstidsplanlægning

Det pædagogiske, tekniske og administratives arbejdstidsplanlægningsværktøj hentes her:
TAP-Personalets arbejdstidsplanlægning for skoleåret 2024-2025
Eksempel på TAP-personalets arbejdstidsplanlægning

Workshop/kursus i skoleårets planlægning
Der er stadig få ledige pladser på 'skoleårets planlægning', hvor arbejdstiden for det kommende skoleår planlægges for såvel skolens lærere/børnehaveklasseledere samt pædagogisk, tekniske og administrative personale.

Ønsker du at tilmelde dig kurset/workshop, så er det nu!

Venteliste til mindre øvede
Kursus og workshop d. 10. – 12. april 2024