Fjelsø Friskole søger 1 lærer med start pr. 1. august 2024

Passioneret friskolelærer
a vi skal have flere grupper på skolen næste år, søger vi en passioneret friskolelærer, der brænder for at være med til at lave god skole i Fjelsø. Der er tale om en fastansættelse på fuld tid eller næsten fuld tid, alt efter hvor godt vi kan få fagkombinationen til at passe.

Fjelsø Friskole er en mindre Friskole, der har eksisteret i over 40 år. Vi er i en spændende tid lige nu, hvor vi er blevet akkrediteret til Erasmus+, hvilket i praksis betyder, at vi på alle klassetrin orienterer os ud imod de andre europæiske lande og også har en del rejseaktivitet. Vi har et stærkt kollegafællesskab, hvor vi arbejder tæt sammen. Fjelsø Friskole er som sagt en mindre skole, hvilket også betyder, at hver medarbejder har en hel del at skulle have sagt.

Vi søger en der først og fremmest kan undervise i dansk i indskolingen eller på mellemtrin. Derudover er vi åbne for at pusle dine øvrige kompetencer ind i vores kabale. Men som du sikker kan regne ud ift. Erasmus+ er et godt sprogøre et klart plus. Men mange ting kan komme på tale, så beskriv gerne alle dine talenter. Det gælder både inden for de boglige fag samt eventuelle spændende valgfag, du kunne byde ind med.

Som person forventer vi, at du engagerer dig, er initiativrig og vil være med til at skabe en god og tryg skoledag for vores kære elever.

Læreruddannelse er et stort plus, men andre relevante uddannelser kan også bruges. Den vigtigste forudsætning er, at du udover de faglige kvalifikationer brænder for at lave skole sammen med gode kolleger.

I ansøgningen forventer vi, at du medsender udtalelser, beviser og karakterer både for din ungdomsuddannelse og efterfølgende uddannelse.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og LC.
Ansøgninger modtages senest mandag den 20. maj 2024.
Ansøgning sendes via dette link: https://forms.gle/rDrZqu3VJej1Rfvo9. Der modtages kun elektroniske ansøgninger.

Information om skolen findes på www.fjelsoe-friskole.dk. Yderligere oplysninger om stillingen fås hos skoleleder Dennis Oht, tlf. 98 64 75 70. Samtaler finder sted onsdag den 22. maj eftermiddag og aften.

Kontaktinformation:

Fjelsø Friskole