Glade friskolelærere søges

Vi søger 2 engagerede og initiativrige lærere.
Du er et empatisk menneske og giver vores elever virkelyst og viden, så eleverne kan gribe ungdomslivet.
Du kan lide at færdes blandt aktive unge mennesker, og inspirerer med både viden og anerkendelse.
Du laver spændende matematikundervisning primært i indskolingen og på mellemtrinet.
Hvis musik og kreativitet også er en del af dit kompetenceområde, er det helt fantastisk. Dine øvrige fag hører vi også gerne mere om.
Ansættelse er senest pr. 1 august 2024 –men også gerne tidligere.

Vi er en friskole med 160 elever fra 0. - 9. kl.  Vi står for barnet i centrum, en moderne anerkendende pædagogik, nærvær, kreativitet, og en faglighed, der er tilpasset barnet. Vi arbejder både tværfagligt på ugentlige temadage, har emneuger -og også i en mere traditionel klasseundervisning.
Glade børn lærer bedst -så børnene skal smittes af vores glæde.

Vi tilbyder desuden:

• en god og behagelig personalegruppe
  • en flok glade unge mennesker
  • mulighed for personlig og faglig udvikling
  • indflydelse på din hverdag
  • et godt og tillidsfuldt teamsamarbejde omkring fagene
  • engagerede og glade kolleger i et trygt miljø
  • 170 elever, der 5-15 gange om året glæder sig til at høre dine historier, når DU holder morgensang.

Læs meget mere om os på www.friskolenubby.dk og på Facebook
Hvis ovenstående har vakt din interesse, så send en ansøgning til forstander(at)ubby.dk
Senest 1. maj 2024.
For yderligere oplysninger kan du kontakte afdelingsleder Peter Hartmann på 26176620

Vi gør opmærksom på, at vi behandler persondata i forbindelse med ansættelse.
Friskolen og Idrætsefterskolen UBBY tager persondatasikkerhed alvorligt. Se vores persondatapolitik her.

Løn og ansættelsesforhold efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og LC.

Kontaktinformation:

Friskolen og Idrætsefterskolen Ubby