Humørfyldt inklusionsmedarbejder og koordinator søges

Du har specialpædagogisk viden og erfaring samt mod på at drive vores inklusionsindsats.
Du kommer til at være tovholder i inklusionsindsatsen og sikre et godt samarbejde mellem lærere, forældre og kommunens PPR-Rådgivning.

Vi lægger vægt på, at du:

• Er et positivt empatisk menneske, som med indføling støtter både elever, ansatte og forældre.
  • Har erfaring med at arbejde ud fra evidensbaserede metoder og kan omsætte teori til praksis.
    Vi er bl.a. inspireret at Louise Klinge, Rasmus Alenkær, Kirsten Callesen og principperne bag Nest-klasser.
  • Kender til udarbejdelse af handleplaner og statusbeskrivelser eller er indstillet på at lære dette.
  • Har gode samarbejdsevner.
  • Er naturligt nysgerrig på at forbedre din egen praksis og kan inspirere andre med din viden.
  • Er indstillet på at udvikle vores støtteindsats til noget endnu bedre.
    Målgruppen er primært elever, der pga. sociale eller faglige udfordringer har fået tildelt statslige midler (SPS støtte)

Vi kan tilbyde:

• Et spændende og alsidigt job med gode muligheder for at du bringer din specialviden i spil.
  • En ambitiøs skole, der lægger vægt på det tværprofessionelle samarbejde
  • En skole, der lægger vægt på at tilpasse det pædagogiske læringsmiljø til de børn, vi har.
  • Anerkendende og ressourceorienterede kollegaer og ledere.
  • Gode muligheder for supervision og faglig opkvalificering.

Løn og ansættelse
Stillingen er på fuld tid (kan være fra 75% til fuldtid). Løn og ansættelsesforhold aftales ved ansættelsen. Stillingen er til besættelse snarest muligt og senest 1. august. Der indhentes børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler
Ansøgningsfristen er 1. maj 2024
Send ansøgningen til Peter Hartmann på ph(at)ubby.dk

Få mere at vide