IKAST FRISKOLE søger pædagoger til SFO og skoledelen

Vi søger pædagogisk personale.

Er du optaget af det gode børneliv og vægter du børns leg og sociale trivsel, så er det dig vi søger. Vores pædagogiske personale skal kunne se sig selv byde ind i både morgen SFO, skoledelen evt. som støttelærer og eftermiddags SFO.

Vi ser gerne at du kan tage initiativ til fritidspædagogiske aktiviteter, der udspringer af din interesse for kreative sysler, udeliv, bevægelse og musik.

Ansættelserne er faste med opstart d. 1. August 2024. Ansættelsesgraden vil variere afhængig af kompetencer. Vi er interesseret i at sammensætte et hold med både erfarne, nyuddannede og evt. studerende.

Ikast Friskole åbner for 20-25 skønne børn i 0-2 klassetrin d. 1. August 2024. Vi forventer at kunne tilbyde 0-9 klasse i takt med at årgangene rykker op. Vi modtager 10-15 nye børn til 0. klasse hvert skoleår og vi har allerede fuldt hus til skoleåret 2025/2026 samt 2026/2027.

Friskolen bygger på en Grundtvig-Koldsk tankegang om skole og menneskesyn, kombineret med den legende og projektbaserede læring. Som nystartet friskole vægter vi desuden samarbejde med de tilknyttede familier højt. Du bliver en del af en ny skole hvor der er mulighed for medbestemmelse og nytænkning. Vi ønsker en dynamisk personalegruppe som værdsætter det at løfte i flok, og dermed stå sammen i både succeser og udfordringer. På Ikast friskole vægter vi det ligeværdige møde mellem børn og voksne.

Hos os, er vi sammen om at skabe gode skoledage.

SÅ har du:

• En relevant pædagogisk uddannelse.
  • Erfaring med, eller mod på friskolelivet.
  • God relationskompetence, som bygger på tillid og nærvær.

OG kan du:

• Se kompetencerne i de mennesker og børn du møder.
  • Arbejde projektorienteret og tematisk.

Så send os gerne din ansøgning

Læs mere om Ikast Friskole på vores hjemmeside: www.ikastfriskole.dk, og kontakt gerne Skoleleder Line Madum Hansen på tlf. 60190913, eller bestyrelsesformand Tina Weilland Sørensen på tlf. 26378570, hvis du har spørgsmål til stillingerne. Ansættelse vil ske i henhold til vilkår aftalt mellem BUPL/FOA og Aftaleenheden ved frie grundskoler.

Ansøgning, CV og relevante bilag sendes til info(at)ikastfriskole.dk inden d. 20. maj kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i løbet af uge 21.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Kontaktinformation:

Ikast Friskole